Štartujeme druhé kolo inkubátora 23/24 🎬💡
Ako dostať ľudí na svoj web? Aj tieto témy so žiakmi pokračujúcimi do druhého kola INOVEUM inkubátora rozoberali školitelia Roman a Kristína.
V pondelok 22. apríla sme v Coworking Poprad podnikli seminár Web & Kampaň, ktorý bol zameraný na vysvetlenie logiky a architektúry predajného webu. Inkubované stredoškolské nápady predajný web potrebujú pre ich validáciu v širšom publiku. Inými slovami vyjdú “s kožou na trh” a budú testovať, či o nich ľudia budú mať záujem a produkt či službu by si zakúpili.
Semináru sa zúčastnili tieto tímy:
- FolkYou – Personalizované plátenky so svojim menom (iniciálkou) – OA Murgašova, Poprad
- Majster N – Riešenie problému nedostatku majstrov pri stavbách a rekonštrukciách – SSOSTA, Poprad
- SweetFlowers – Donášková služba sladkých kytíc ako prekvapenie – SOŠ ekonomická, Sp. Nová Ves
- Plánovač spoločenskej sály – Aplikácia slúžiaca na plánovanie rozloženia sály – SSOSTA, Poprad
- Whizzy – Dizajn a výroba originálneho malosériového oblečenia – SSOSTA, Poprad
Vyskladať parádny web pre svoj nápad však v tomto momente našim mladým podnikavých Spišiakom nebude stačiť . Je potrebné naň dostať hojný počet návštevníkov a pretaviť ich na zákazníkov . Preto účastníci semináru dostali široký prehľad o tom, aké nástroje a typy online marketingu môžu využiť na to, aby si ako začínajúci podnikatelia zabezpečili príliv návštevníkov na svoj novovzniknutý web, produkt či službu jasne a pútavo odprezentovali a získali prvé (pred)objednávky .
Všetky tímy sa teraz púšťajú do práce na svojich testovacích weboch, na ktoré následne cez platenú aj organickú kampaň donesú prvé stovky ľudí. Koľko predobjednávok sa im podarí získať? To sa dozvieme v priebehu nasledujúcich týždňov.